יום שני, 10 במרץ 2014

שושני בטטה ופסטו

מעז יצא מלוח וטעים
קורה, קורה במשפחות הכי טובות, אז קרה
זו סיבה לזרוק לפח?
השארתי את המחבת עם קוביות הבטטה, או יותר נכון מחית הבטטה, להתקרר
אז לא יצא לי מזה סלט בטטות בצ'ילי עם עירית וכו'
הפשרתי חבילת בצק פילאס
פסטו תמיד יש לי במקרר
ויצאה יופי של תוספת לארוחה


לשחזור הפאשלה:
2 בטטות חתוכות לקוביות, לבישול קצר במיקרו,
מה שאני חשבתי קצר הסתבר ארוך למדיי וב-15 דקות הבטטות די התרככו
ועדיין חשבתי שיש לי סלט
העברתי את הבטטות למחבת עם שמ"ז וכפית שום כתוש מוזהב ותיכננתי להקפיץ
אממה כלום לא קפץ
איך יקפוץ? 
כבד לו...
פה כבר חשדתי שיש מצב שסלט לא יהיה לי
אבל אופטימית מטבעי המשכתי לפזר צ'ילי מתוק ומלח
זהו
נהיה פירה

ואפילו טעים

פתחתי את הבצק המרודד, 
בקצה אחד מרחתי שכבה יפה של פסטו,בהמשך  את הפירה הצונן וגילגלתי
בעזרת סכין חדה פרסתי לפרוסות ברוחב 2-3 ס"מ והנחתי בתבנית
מרחתי ביצה טרופה, קצת שומשום שחור
ולתנור בחום 200 מעלות לחצי שעה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה