יום ראשון, 4 במאי 2014

פצצת סוכר, שוקולד פאדג' אלא מה?

אני אוהבת שוקולד
אני אוהבת קינוחים משוקולד
אני אוהבת קינוחים משוקולד מריר
את הפונדנט שוקולד המוכר אני מכינה לרוב
וכמעט תמיד אפשר יהיה למצוא דוגמיות ממנו במקפיא המתוקים שלי.
שינויים הם שמי השני, ונראה לי שהמתכון הזה הוא וריאציה שווה על הנושא.
העוגה הזאת, אם אפשר לקרוא לה עוגה
כי היא בעצם סוג של מוס אפוי אבל לא ממש
עם קרסט עבה וטעים מצד אחד ו"מלית" מוסית נעימה מצד שני 
כזאת שאין צורך לחמם לפני ההגשה, מקרר עושה לה מצוין
מה שהוסיף לה כמה נקודות אצל הזוג שמשום מה לא ממש חייב קינוח בתום הארוחה
ועוגה חמה היא ממש מחוץ לתחום.
ופצצה למה?
זה משהו שרק אני והסניורית המקסימה שלי יודעות
חחח 



אופן הכנה כל כך פשוט:

200 גר' שוקולד מריר להמיס עם 3/4 כוס שמן

להקציף  5 חלמונים עם  כוס סוכר

להוסיף את השוקולד

5 חלבונים להקציף עם  כוס סוכר

לקפל השוקולד המומס לקציפת החלבונים

ולאפות בתבנית 24 ,20 דקות 180 מעלות





הקרסט המתפצפץ בין השיניים ביחד עם המרקם המוסי של המילוי
הופך את העוגה הזאת למשו שאי אפשר להפסיק ליישר

2 תגובות:

  1. רונית הדודנית21 ביוני 2023 בשעה 16:01

    העוגה נראית מאד טעימה. השכבה הבהירה נוצרת במהלך האפיה?או שהוספת שכבה נוספת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, היא אכן מיוחדת. כשאופים עוגה שמכילה שוקולד אמיתי מתקבלת השכבה הבהירה למעלה, אז אין עוד שכבה.

      מחק