יום שני, 1 בדצמבר 2014

תמרים רבותי תמרים!

תמרים בשבילי הם ממתק, נישנוש לכל דבר ועניין   
ולכן שמחתי לקבל את חבילת התמרים ממועצת התמר    





זה מתוק, זה טבעי,זה בדיוק מה שאני צריכה כשבא לי משו טוב.
בתיק, במגירה במשרד וכמובן בבית יש לי שקית מהמתוק הזה
אם מתחיל לי רעב, זה הפתרון.

גם כשאני מארחת הוא משתלב נהדר במגש הפירות




יום שני אחה"צ זה היום שלי עם הנכד, והוא, בדיוק כמוני, אוהב ללהטט במטבח
החלטתי לנסות להכין ביחד עם הזאטוט מאפינס מהתמרים 

התחלנו לגלען את התמרים, עזרה רבה היתה לי,
לא תמיד הוא מצא במהירות את החתך






















                                                                                 אבל בסוף כל התמרים גולענו 


ונקצצו



ועכשיו למתכון:

רכיבים:

2 כוסות קמח 
1/2 כוס סוכר חום
1 כפית אבקת אפייה
1 כפית אבקת סודה לשתייה
1 כפית קינמון
1/2 כפית ציפורן טחון
קליפה מגוררת מחצי תפוז
2 ביצים טרופות
1/2 כוס שמן קנולה 
1/2 כוס מיץ תפוזים
1/4 כוס סילאן טבעי

12 תמרים מיובשים מגולענים קצוצים מעורבבים עם 2 כפות קמח

אופן ההכנה:

 מחממים תנור ל-180 מעלות. 

מערבבים קמח, סוכר, אבקת אפייה, אבקת סודה לשתייה ציפורן וקינמון בקערה. 


מערבבים ביצים, שמן, מיץ תפוזים,קליפת תפוז מגוררת  וסילאן בקערה שנייה.



  מאחדים את תכולת שתי הקערות לתערובת אחידה, ומוסיפים את התמרים הקצוצים

תוך כדי ערבוב. 

 יוצקים את התערובת עד גובה שלושה רבעים מהשקעים



 ואופים כ-18 דקות, עד שהמאפינס יציבים למגע. נזהרים לא לייבש. 






ומי שרוצה להמשיך ולהחכים בדבר נפלאות התמרים יכנס לאתר של מועצת התמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה