יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

פיצה קריספית מקפיצה

אני לא אוהבת לאכול פיצה
זו עובדה, כל מי שמכיר אותי יודע
לא יתפסו אותי עם משולש פיצה קנויה
אף פעם...
זה עושה לי רע
נדמה לי שאורגנו הוא התבלין היחיד שמשפיע עלי ככה
שונאת
אין לי כזה בבית
ויש לי המון תבלינים
אבל
פיצה ביתית, שאני הכנתי, זה? זה כבר משהו לגמרי אחר
אני גם לא מתה על בצק עבה אז בפיצה הביתית שלי הבצק דקיק
כמעט קריספי, כי ככה טוב לי...

את המתכון הזה אני מכינה כבר שנים
וגם הוא כנראה עבר מתחת לרדאר המתכונים שנכנסו לבלוג
אז הנה פיצה מדוגמת 

רכיבים:

בצק:

250 גר' קמח
1/2 כף שמרים יבשים
1/3 כף סוכר
1/3 כף מלח
2 כפות שמן זית
3/4 כוס מים חמימים

רוטב עגבניות:

1 קופסת רסק עגבניות
חצי כף בזיליקום יבש
חצי כפית סוכר
חצי כפית מלח
מעט פלפל שחור
מעט אבקת שום

200 גר' גבינת מוצרלה מגוררת

ירקות: בצל סגול,פלפל כתום,פלפל צהוב , זוקיני ועגבניות שרי חתוכים לקוביות קטנות

אופן ההכנה:

להכניס לקערת מיקסר את חומרי הבצק
ולעבד לבצק אחיד

בידיים רטובות לשטח בתבנית עגולה קוטר 35 ס"מ או תבנית תנור
(אפשר להשאיר את הבצק לתפיחה קלה למי שאוהבת את הפיצה עם בצק עבה)


לערב את חומרי הרוטב ולמרוח על הבצק


לפזר את הגבינה המגוררת



לפזר את הירקות הקצוצים לקוביות ע"פ הגבינה




לאפות בחום 175 מעלות כ- 25 דקות



ובתאבון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה