יום שלישי, 20 בינואר 2015

מרק ירקות וקובה

טוב, בתור נציגת תפוצה אחרת, לי , אין פרות קדושות
ואני
יכולה להכין מה שבא לי
לתת לזה שם איזה שמתחשק לי
ולהנות מהתוצאה הסופית

היה לי קשה להחליט איזה מרק להכין לקובות המוכנות
שמצאתי במרכול,  -היה כתוב עליהן קובה חמוסטה, כן עוד חילול הקודש,
אבל אין לי זמן להתעסק בגלגולים, וזה לא שלא ניסיתי..

אז קראתי קצת מפה ומשם והכנתי מרק טעים
שאקרא לו מרק ירקות...

רכיבים:

3 בצל ירוק
4 גבעולי סלרי עם עלים

1 בצל קצוץ
1 עגבניה מגוררת
3 גזרים חתוכים לקוביות
300 גר' דלעת חתוכה לקוביות קטנות
2 קישואים חתוכים לקוביות

8 כוסות מים
2 כפיות אבקת מרק בטעם עוף
חצי כפית כורכום
רבע כפית פפריקה מתוקה
מלח,פלפל שחור

אופן ההכנה:

קוצצים דק מאוד,במעבד מזון, את הבצל עם הסלרי

מזהיבים את  הבצל במעט שמן
מוסיפים את הירקות ומאדים כ- 15 דקות על אש קטנה
מוסיפים את המים והתבלינים
ומביאים לרתיחה
מוסיפים את הבצל והסלרי הטחונים 
מבשלים כ- 40 דקות, כשהירקות מתתרככים מוסיפים את הקובות הקפואות לסיר
ומבשלים עוד חצי שעה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה