יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

קריספ תפוחים ברוטב קרמל מהיר הכנה

בשבתות הקיץ שבהן אנחנו נוהגים לסעוד ארוחה חלבית
אני בדרך כלל מנצלת את ההזדמנות לקינוח חלבי שווה.
 אני לא אומרת לא לקינוח תפוחים בכל צורה שהיא, 
אבל עוגה חלבית לוקחת בגדול.
אני חושבת שבחרתי בקינוח הנפלא הזה מכיוון שזו השבת האחרונה מסדר שבתות הקיץ
שבהן אנחנו אוכלים סעודה חלבית בשישי בערב. 
אני מניחה שאפשר לפרוון את העוגה הזאת, אבל
קרמל פרווה? 
חלבי הרי יהיה טעים פי כמה וכמה ויחד עם תפוחים עטופים בקרמל ובפרורים ... 
הקינוח המנצח.
מבחינתי
את הקישור למתכון (Iowa girl eats) ואף על ההכנה ניצחה הסיניורית המקסימה שלי

רכיבים:

לקרמל מהיר:

1 כוס סוכר חום
1/2 כוס שמנת מתוקה
56 גר' חמאה עם מלח

1 כף תמצית וניל טובה

לקראמבל:

3/4 כוס שבולת שועל אינסטנט
1/3 כוס סוכר חום
1/4 כוס קמח 
1/4 כוס אגוזי פקאן קצוצים גס

85 גר' חמאה

4 תפוחים
1 כפית קינמון
4 כפיות קמח 


אופן ההכנה:

הכנת הקרמל:

להכניס לסיר קטן את הסוכר, שמנת מתוקה וחמאה, לבשל תוך בחישה עד שהרוטב מסמיך
להוסיף את תמצית הוניל, להרתיח עוד דקה ולהסיר מהאש.

לקלוף ולגלען את התפוחים, לפרוס ולהניח בתבנית חסינת אש, לערבב עם קמח וקינמון
מחצית מרוטב הקרמל לצקת על התפוחים


לעבד את חומרי הקראמבל לפירורים דביקים
להניח את הפירורים מעל התפוחים


לאפות בחום 175 מעלות כ- 30 דקות



להגיש בטמפרטורת החדר, עם שארית הרוטב המחומם וכדור גלידה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה