יום ראשון, 10 ביולי 2016

אז מה אהבתם במיוחד? מצעד הפוסטים הפופולארים

כשהחלטתי להעביר את מחברת המתכונים הוירטואלית שלי מאתר מטעמים
לבלוג משלי
זה היה כדי לייצר לי מחברת מתכונים מסודרת, שאליה אוכל לעלות את כל המתכונים שלי ,
לפעמים עם תמונות מדריכות על אופן ההכנה, לפעמים בלי,
רק כדי שאוכל להעתר לבקשות בני המשפחה לחזור לתבשיל זה או אחר שאהבו
כי אחרת מתכון מסודר לא היה לכל  הווריאציות שקודחות במוחי בשעה שאני במטבח.
התחלתי לאט לאט ועם הזמן רבו הכניסות לשמחתי
ועכשיו הבלוג שלי חוגג
הגעתי לאבן דרך ואני מנסה לסכם מה הכי אהבתם 

בראש מצעד הפוסטים המתכון ללחמניות הנהדרות נטולות הגלוטן שעלה 
לכבוד פסח אך אני מניחה שהן מהוות פתרון מצויין לכל הנמנעים מגלוטן


בהמשך הפוסט לעוגה הקייצית הקפואה שמזכירה לי את הארטיק סולרו .
העוגה בטעמי וניל עם ציפוי בטעם פרי חמצמץ



מי לא אוהב עוגת גבינה?
 אני כל כך אוהבת שלא מפסיקה להתנסות במתכונים,
 יש מתכונים שמככבים אצלנו ואחרים חד פעמיים,
 זה פרק עמוס למדיי בבלוג שלי אבל אתם הכי אהבתם את עוגת הגבינה עם השמנת החמוצה
זו עוגה מז'אנר עוגות הגבינה הדחוסות, סטייל עוגת גבינה ניו יורקית,
 אבל גבוהה ממנה, קטיפתית במרקמה , אפשר לשלבה עם מחית פירות יער, ואפשר רק לצפות בשמנת חמוצה.



 אי אפשר לחיות רק על עוגות, 

אני מכינה לא מעט ירקות בכל מיני צורות הכנה ותיבול

אתם העדפתם את הלקט האסיאתי שלי, ואתם כנראה יודעים למה. 

זהו מקבץ סלטים מהמם בצבעיו ובטעמים הלא שגרתיים והמיוחדים שלו.

את המטבח האסיאתי אני מאוד אוהבת,  טעים וגם מהיר הכנה, הסלטים הם תוספת נהדרת .



מנת  הסלמון שאהבתם שייכת אף היא למנות מהמטבח האסיאתי

 הוא טובל ברוטב חלב קוקוס בניחוח קארי וצ'ילי מתוק

ומשתלב היטב עם שאר המנות שיש בבלוג מהז'אנר הזה



אספרגוס אחד הירקות האהובים עלי, 
עדין בטעמו, לא צריך להשקיע הרבה כדי להנות ממנו 






אפשר לפתוח ארוחה במגוון סלטים, 

אבל בחורף אין כמו צלחת  מרק חם, לפעמים אפילו כארוחה קלה

מרק קרופניק יכול להתאים להגדרה הזאת בקלות.


אמנם אני חסידת הירקות AS IS ,אבל הפשטידה הזאת 

היא סוג של ארוחה קלה באמצע השבוע - ירק וחלבון יחד עם סלט ירקות זה מושלם.

היא יכולה להיות גם  תוספת נהדרת בכל ארוחה, 

אתם אהבתם את פשטידת הברוקולי שלי.



במטבח שלי אוכלים יותר בשר/עוף  ממאכלי חלב . 

אחד מהמנות המרשימות והטעימות שלי  זכה גם באהדתכם.

כרעי עוף בקרמל תפוזים, זו מנה שלראשונה הכנתי עם כנפי עוף אבל יוצאת מצוין גם עם כרעיים.



ואחרון חביב  מנת פתיח מיוחדת, דלי רול. קלה להכנה ומרשימה בהגשה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה