יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

כרובית -התוספת שתופסת

כרובית אנחנו מכינים במתכון די קבוע ואהוב:
בתנור עם רוטב קליל מעל או מבושלת ומגולגלת בפירורי לחם
ככה אמא שלי הכינה וככה גם אנחנו אוהבים.
אבל מה לעשות לפעמים אני נתקלת במתכונים שממש מרימים לי להנחתה.
המתכון הזה של כרובית מטוגנת אל דנטה הוא ממש מוצלח מאוד 
נראה לי שמתאים עם כרובית טריה ולא קפואה, 
אז נצלו את חודשי החורף שבהם ניתן להנות מכרובית טרייה ללא אורחים
על הדרך סיימתי גם את עודפי הפטריות שנותרו במקרר.


רכיבים:

1 ראש כרובית מפורק לפרחים קטנים וחתוך לפרוסות
1 סלסלת פטריות שמפיניון פרוסות 
6-8 עגבניות שרי חצויות
10 עלי בזיליקום
כפית שום כתוש
שמן זית
מלח,פלפל שחור


אופן ההכנה:

אני משרה את פרחי הכרובית בקערה עם הרבה מים וחומץ וזאת כדי להיות בטוחה שמנה תשאר צמחונית.
לאחר כחצי שעה שוטפת היטב
מחממת שמן זית במחבת רחבה ומטגנת את פרי הכרובית לצבע זהוב עמוק


מוציאה מהמחבת ומניחה בצד.
כעת יש לטגן את הפטריות , לתבל בשום,מלח,פלפל שחור,מוסיפים את חצאי העגבניות
 מטגנים עד שאין נוזלים במחבת


מוסיפים את פרחי הכרובית שטוגנו
מערבבים קלות, מתקנים תיבול
קוצצים גס את עלי הבזיליקום ומערבבים אותם למנה.





תגובה 1: