יום חמישי, 15 באפריל 2021

או איך "מבזבזים" את הסטיקים שנותרו מיום העצמאות

 מקדם ההיסטריה שלי גבוה, קונה , כדי שיהיה
שלא יחסר ומה לעשות, כמעט תמיד כשנגמרים אירועי המנגל של יום העצמאות
אני נותרת עם ערימת בשרים לא עשויים, לעיתים מתובלים. לפריזר אי אפשר להחזיר,
בקיצור צריך להיות יצירתיים




הנה יופי של רעיון לניצול סטיקים סינטה שנותרו לי
משתלב מצויין עם המטבח האסיאתי שאני כל כך אוהבת וגם עם ז'אנר הארוחה בתבנית.

סמדר- אחת העוקבות של הבלוג שלחה את המתכון ואני שמחתי להתאים לנו 

רכיבים:

5-7 סטייקים סינטה פרוסים דק וחתוכים לרצועות , 
הסטייקים שלי תובלו בפלפל שחור גרוס אז לא טרחתי לשנות.
     אפשר להוסיף מעט סויה לפני הטיגון.

200 גר' נודלס מבושלים ומסוננים

ירקות:

1 פלפל חתוך לרצועות דקות
1 גזר חתוך לעיגולים דקים
2 בצלים חתוכים לשמיניות

תיבול:

1 כוס קרם קוקוס
15 עלי בזיליקום
מעט עלי כוסברה
3-4 שיני שום
2-3 כפות סויה
2 ס"מ ג'ינג'ר
מלח
2 כפות צ'ילי חריף (שמתי ממש קצת)

אופן ההכנה:

מתחילים בטיגון הסטיקים: מלהיטים ווק עם טיפה שמן ומטגנים את רצועות הבשר
מניחים בצד.

באותה מחבת מטגנים תוך עירבוב את הירקות, 5-6 דקות
מחזירים את רצועות הבשר
עירבוב קצר

שמים את כל חומרי התיבול בכוס  קרם הקוקוס וטוחנים, מוסיפים למחבת ומערבבים
כעת מוסיפים את הנודלס, מערבבים כך שיצופו ברוטב
ומסירים מהאש.





אוקיי אז עיקרית כבר יש לי

רק מוסיפה עוד מנה קטנה - חזה עוף בלימון
טעימה ומיוחדת


כעת נותר להוסיף את שאר המנות ויאללה יש תפריט לשבת

נודלס כבר יש

לפעמים צריך עוד משהו
אז אורז לבן יסגור את הפינה ויהיה יופי של מצע לחזה העוף 


קצת לחוץ יצא הסופ"ש הזה...

פטריות גדולות ממולאות, קלי קלות להכין וממש טעים יחד עם סלטים יהיו למנה ראשונה




לקינוח רולדת עצמאות במילוי מוס לוטוס

מתחילים בציור


מקפיאים

מורחים את בלילת הטורט, לפי המתכון שבקישור



אופים

הופכים



ממלאים 
במוס לוטוס:

מקציפים:
 1 שמנת צמחית עם 3 כפות ממרח לוטוס
                    1 כפית קפה מומס במעט מים
                    2 כפות ברנדי

מורחים על העוגה ומגלגלים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה