יום ראשון, 12 ביולי 2015

הקפצת אספרגוס ופטריות

יש אצלנו קטע עם מיני ירקות
אנחנו מאוד אוהבים 
אני מכינה המון תבשילי ירקות ומטבע הדברים משתדלת לגוון לי
קודם כל שלא ישעמם לי להכין ואח"כ שיהיה מעניין בפה

אין חולק על העובדה שאספרגוס נחשב אחד הירקות המיוחדים יותר
כשראיתי השבוע במרכול אספרגוס חדשים דקיקים וחתיכים
לא יכולתי להתאפק וקניתי לי מגש

יחד עם פטריות התקבלה יופי של תוספת

רכיבים:

מגש אספרגוס
2 סלסלות פטריות שמפיניון חתוכות לרבעים
כף שום כתוש
1/4 כוס יין לבן יבש
עלים חתוכים מ-2 גבעולי בזיליקום
מלח,פלפל וקורט סוכר



אופן ההכנה:

חותכים את קצוות  גבעולי האספרגוס, אם הגבעולים דקים אני לא טורחת לקלוף
מרתיחה מים מומלחים קלות במחבת גדולה ומבשלת את גבעולי האספרגוס, כ- 5 דקות
אבל כדאי לבדוק וחשוב לא לבשל אותם יותר מידיי
לשפוך את מי הבישול ולצקת מים קרים ולסנן.

במחבת על אש בינונית לחמם 2 כפות שמן זית ולהזהיב את השום
להוסיף את הפטריות להקפיץ עד שהפטריות מקבלות מראה צרוב
להוסיף את האספרגוס והבזיליקום
לתבל
להקפיץ קלות עוד 3-5 דקות
ולהסיר מהאש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה