יום ראשון, 6 באוקטובר 2019

בחושה חדשה מצטרפת לימונית ועדינה שווה שווה

לאפיה צריך סבלנות, 
אי אפשר לאפות בחטף ולכן אני משתדלת לא להשאיר אפייה 
לסופי שבוע , אני אופה במיקצים 
כל כמה שבועות כמה סוגים שיהיה מה להוציא מהמקפיא
והיות וגיוון הוא שם המשחק
 אף פעם אין לי דיי מתכונים לעוגות שכאלה
חשוב לי שיהיו אלה עוגות 
קלות ומהירות הכנה,  והכי חשוב שלא יאבדו מחינן במקפיא.

לעוגות פרדס  יש לי קצת אופוזיציה בבית, אבל אני ממש אוהבת עם לימון
ומקווה שלא יעקמו לי את האף על העוגה הזאת.




רכיבים:

2 תבניות אינגליש קייק

לעוגה

3 ביצים שלמות
1 כוס סוכר לבן
1.5 כוסות קמח
1 שקית אבקת אפיה (10 גר')
1 אינסטנט פודינג בטעם וניל
3/4 כוס שמן
1.5 כפות קליפת לימון מגוררת
1/2 כוס מיץ לימון סחוט טרי
1/2 כוס מים
1/2 כוס שקדים טחונים

אבקת סוכר

לזיגוג (אופציה לשידרוג)

100 גר' אבקת סוכר
2-3 כפות מים
כף מיץ לימון
כף שמן

אופן ההכנה

מכניסים את כל חומרי העוגה לקערה ומערבבים רק עד לאיחוד החומרים.
יוצקים את הבלילה ל-2 תבניות אינגליש קייק משומנות.
אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות כ 30-35 דקות 
 עד שקיסם שננעץ בעוגה יוצא מעט לח, לא רטוב ולא יבש מדי.
מצננים על רשת ומפזרים מעט אבקת סוכר אחרי הקירור.

אם תחליטו להשקיע בזיגוג:

מערבבים את חומרי הזיגוג עד לקבלת מירקם של משחה חלקה וסמיכה.
אפשר למרוח את הזיגוג מעל העוגה  שהתקררה או להכניס לשקית זילוף, 
לגזור פתח קטן ולזלף פסים לרוחב העוגה. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה