יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

עוגת גבינה בציפוי שוקולד חלב

אני משתעממת מהר במטבח
ותמיד מחפשת ריגושים, טעמים שעוד לא טעמתי
ולפעמים אתגרים חדשים
היות וכל שבת יש אצלנו עוגת גבינה
אני בהחלט מקדישה מחשבה ומשתדלת לרענן את הרפרטואר
לעיתים זה רק עניין של כל מיני פרודוקטים שאני מחפשת להפטר מהם
לבסוף, יש עוגות שמסומנות ונכנסות לארכיון העוגות שנרצה לחזור עליהן
ויש כאלה חד פעמיות.
זאת שבפוסט הזה, נראה לי עברה את המשוכה
בהחלט שווה לחזור ולהנות


רכיבים:

100 גר' שוקולד מריר
75 גר' חמאה
200 גר' בסקויטים פתי בר מרוסקים

מלית:

750 גר' גבינה 5%
2 לבן (אפשר גם שמנת, אבל היה לי לבן בבית...)
1 כוס סוכר
1 שקית סוכר וניל
3 ביצים

ציפוי:

150 גר' שוקולד חלב
150 גר' שמנת מתוקה

אופן ההכנה:

להמיס את השוקולד עם החמאה
לערבב עם הבסקויטים
לרפד תחתית של תבנית עגולה בקוטר 26

לערבב את חומרי המלית

לצקת על התחתית ולאפות בחום 155 מעלות כשעה וחצי
לקרר בתנור כשעה
ואח"כ לקרר מחוץ לתנור

להמיס את חומרי הציפוי, לערבב היטב ולצקת על העוגה הקרה
להניח לציפוי להתקשות , לכסות ולאפסן במקרר.

עוגות גבינה זקוקות ללילה במקרר להתייצבות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה