יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

לברק על מצע עגבניות שרי


המתכון הזה התחיל מהעובדה שהיו לי המון עגבניות שרי
ולא כל כך רעיונות מה לעשות איתן
וכן, הן כבר לא כל כך התאימו  לסלט...
הרבה זמן לא היה לי ביום שישי שבו עסקינן
ולכן הונדס המתכון הנ"ל


רכיבים:

2 סלסלות עגבניות שרי בכל מיני צבעים
היו לי אדומות,ליקופן וצהובות
6 בצל ירוק חתוך לפיסות באורך 5 ס"מ בערך
2 בצלים חתוכים לפלחים
6 שיני שום כתושים

שמן זית
מלח,מעט רוזמרין, פלפל שחור

6 פילה של לברק,
הפילה היו מאוד גדולים,(לא יכולה להתמודד עם בקשות הסועדים: "לי ,קטן", "לי ,חצי" וכיוצ"ב
ולכן חציתי כל נתח ל-2)

אופן ההכנה:

כמה שעות קודם או אפילו יום קודם, להמליח ולפלפל את הדגים וגם לזרזף קצת מיץ לימון

את המצע אפשר להכין מראש ולחבר לדגים לפני הארוחה:
לחצות את העגבניות ולשים בתבנית  חסינת אש
להוסיף את שאר החומרים
לערבב קלות


לאפות כחצי שעה בחום 180 מעלות





כאן אפשר לעצור, לשמור את המצע במקרר ואפילו במקפיא


לפני הארוחה להניח מהירקות בתבנית חסינת אש
להניח מעליהם את נתחי הדג
עוד קצת ירקות מעל


ולגריל ל-15 דקות

לשים לב שהירקות לא נחרכים



המנה משתלבת נהדר עם תפו"א אפויים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה