יום רביעי, 21 ביוני 2017

עוגת גבינה ורק גבינה

אני חושבת שכבר אין לי תרוץ
אוסף מתכוני עוגות הגבינה שלי גובל בהפרעת OCD
רק מגיע יום שלישי ואני כבר בחפירות רשת נרחבות
איזו עוגה עוד לא הכנתי, איזו וריאציה כדאי לנסות השבוע, מה יצא טעים וגם לא יצנח לי

בהיותי נסיונאית יש לי סבלנות לניסוי ועוד ניסוי.
ועוד ועוד וזה לא ניסויים עד שאמצא את המתכון המוצלח, כי יש לי מבין 
70 המתכונים שכבר בבלוג המון עוגות מוצלחות מאוד
זה פשוט העניין בטעם קצת שונה, במרקם מעניין
בעוגה הזאת הרהבתי עוז ולא שמתי כל תוספת
רק גבינה
לא קמח, לא פודינג או קורנפלור
העוגה לא נפלה יותר מכל עוגה אחרת
מרקמה קטיפתי כל כך נעים
אתם חייבים לנסות.
עם הביסקויטים המתאימים לבסיס 
זו יכולה להיות עוגה מתאימה גם למי שלא יכול גלוטן


בסיס:

200 גר' בסקויטים טחונים
50 גר' חמאה מומסת

מלית:

1/4 1 ק"ג גבינה 5%
1/2 1 כוסות סוכר
קליפה מגוררת מחצי תפוז
4 ביצים
1 שמנת חמוצה של פעם

ציפוי:

1 שמנת מתוקה
2 שקיות סוכר וניל

אופן ההכנה:

מערבבים את חומרי הבסיס, מהדקים בתחתית של תבנית 26
אופים בחום 180 מעלות 15 דקות ומקררים

מערבבים את חורי המלית, יוצקים על פני הבסיס שהתקרר
אופים בחום 160 מעלות שעה וחצי, אם משחים אפשר להנמיך את חום התנור ל- 150 מעלות.

מקררים בתנור
כשהעוגה קרה, אפשר לצפות בשמנת מתוקה מוקצפת עם  סוכר וניל





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה