יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

טארט ירקות ספירלה

גם המתכון הזה נולד מתמונה יפיפיה מהאתר Stasty ששלחה לי הג'וניורית
אני קוראת למיילים הללו מבנותיי -הרמה להנחתה
הן מכירות את האמא שלהן שמחפשת אתגרים במטבח
הן גם למדו להנות מהניסיונות שלי ואני שמחה שהדרך מתקצרת
כשיש תמונה/מתכון צריך רק למצוא את העיתוי המתאים ולבצע

המאפה הוא אלגנטי , מתאים מאוד להגשה במסיבות על שולחן האוכל.
אמנם מצריך מיומנות בשימוש במנדולינה, אבל לא יותר מזה.

הפעם בחרתי להשתמש בבצק עלים נטול גלוטן, גם אני התפלאתי שיש כזה, ואפילו טעים
התאים לי לפנק את האחיינית החמודה שלי שנמנעת מגלוטן.
אבל כמובן אין בעיה להשתמש בבצק עלים רגיל או בבצק לקיש 



רכיבים:

1 חב' בצק עלים נטול גלוטן (מצאתי במקפיא של ניצת הדובדבן)

1 קישוא
1 זוקיני
1 קישוא צהוב
2 גזר
1 חציל

מלית:  רויאל: 2/3 כוס שמנת לבישול
                    2 ביצים
                    מלח
                    טימין
                    4 כפות פרמזן מגורר

אופן ההכנה:

שוטפים הטב את הירקות ופורסים לפרוסות דקות


יש לחתוך את הרצועות לאורכן כך שכולן תהיינה באותו גובה, פחות או יותר

לרפד תבנית בקוטר 26 בבצק, כולל דפנות
לערבב את חומרי הרויאל ולצקת לקלתית


להתחיל לסדר את רצועות הירק מהעיגול החיצוני עד לפנימי







לבזוק מלח

להתיז שמן זית על הירקות

לאפות בחום 180 מעלות כ  -50 - 45 דקות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה