יום רביעי, 25 במרץ 2020

סוף מעשה במחשבה תחילה - עורכים שולחן לליל הסדר

עיצוב שולחן החג הוא נושא שחשוב בעיניי לפחות כמו תכנון התפריט
ומכיוון שאת פרטי העיצוב ניתן להכין הרבה זמן מראש, שלא כמו האוכל הכשר לפסח,
מתחילים בעיצוב.

השנה בחרתי במפה יפה זהובה, צבע חול התאים לי למוטיב של יציאת מצרים-מדבר
אליה חיברתי צבעי טורקיז - קריעת ים סוף 
הכלים שלי לפסח ניטרלים לגמרי, פורצלן לבן עם פס זהב




הוספתי ראנר תכלכל עם פס תחרה באמצע,
אגוזים מוזהבים
כי צריך משהו לשעשע את הילדים


 כשאני עורכת שולחן לארוחה ויושבים סועדים משני צידי השולחן אני מקפידה להניח פרחים נמוכים
כך שלא יפריעו
ובכלל בליל הסדר עם כל הסימנים שאני מפזרת על השולחן במשך הערב
הפרחים צריכים להיות מרומזים
היות ולפתן אני כבר שנים לא מגישה השתמשתי בלפתניות שלי כאגרטלים, 
קניתי חלוקי זכוכית בצבע תכלת
מלאתי מים ותקעתי בתוך כל לפתניה פרח גרברה קצוצת גבעול בצבע לבן



יחד עם  צלחות למנות הפתיח  ומפיות תואמות שמסודרות כמניפה בכוסות המים
השולחן מושלם


חג פסח כשר ושמח

תגובה 1: