יום שבת, 11 בינואר 2014

מזל טוב ! הוא נולד....

טרפת הבישול שלי התחילה כצורך
בית, ילדים עבודה
בהתחלה, רק שיהיה אוכל על השולחן
אבל כבר אז
היו לי קוים אדומים
עם השנים השתכללתי, הטעמים התפתחו
וגם היכולות.
המגירה מלאה מחברות, כמה קלסרים על המדף  עמוסי דפים,מוכתמים פה ושם
מה אומר.. 
הדפדוף בהם הופך מיגע,
נהיה לי רצון לרכז את כל המתכונים שלי והתמונות, למעין רשומה נגישה
יותר.

בנוסף למתכונים אני אוהבת לעיתים לתעד תפריטים לארוחות שלמות, 

ארוחות שבת וחג הן הארוחות החשובות לי , עליהן אני טורחת במחשבה ולאחר מכן במעשה

אלו הארוחות היחידות שיוצא לנו לאכול כל המשפחה ביחד וכשאני מכינה ארוחה

חשוב לי להתאים בין המנות שמוגשות בארוחה, 

לא לחזור על רכיבים, שהטעמים בצלחת ישתלבו וינעמו יחד

כך שתוכלו למצוא פה גם תפריטים שלמים לארוחות, לעיתים רק מנות עיקריות ותוספות.

ובנוסף גם רעיונות לעריכת שלוחן לאירועים שונים.

החיפוש בבלוג פשוט וניתן לחפש לפי נושאים או לפי רכיבים




נאמנה לשם שבחרתי לבלוג
מה שהיה הוא לא מה שיהיה


תמיד משהו ישתנה כי אני תמיד צריכה טעם חדש ,אחר, מעניין וכמובן טעים.


אבל

תמיד יהיו אלו שיבקשו את המנה ההיא שהכנתי לאירוע ההוא
ואני? אנא אני באה...מי זוכר..
למעני ולמען כל המתעניינים

נוצר הבלוג הזה
אז יאללה

תהנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה