יום שני, 2 במרץ 2015

עוגיות עם כל טוב

לעוגיות האלה יש ממש סיפור
אני חושבת שכבר  לפני כמה שנים הסניורית שלחה לי  את המתכון
שמיותר לציין אהבנו מאוד
ומאז בכל פעם שמתחשק לי,אני לא מוצאת את הפתק עליו המתכון היה רשום
ומבקשת מהסניורית לנבור אצלה ולשלוף שוב את המתכון

איכשהו לא יצא לי לצלם את העוגיות הללו
אולי כי לא הייתי מספיק זריזה?
וגם לא ממש שמרתי על המתכון  במחברת המתכונים
בקיצור, הפוסט הזה הוא סוף לתירוצים
מעכשיו המתכון יהיה זמין לכל

ל-  30 עוגיות בערך

רכיבים:

150 גר' מחמאה
1/3 1 כוסות סוכר חום כהה
1 ביצה
1 כפית תמצית וניל
1/4 כפית מלח
1/2 כפית סודה לשתיה
3/4 1 כוסות קמח
3/4 כוס תוספות : שוקולד צ'יפס,סוכריות עדשים, מרשמלו חתוך לפיסות קטנות, אגוזים קצוצים גס

אופן ההכנה:

מקציפים את המחמאה עם הסוכר
מוסיפים את הביצה ותמצית הוניל וממשיכים להקציף
עד לקבלת קרם אחיד
להוסיף למיקסר את החומרים היבשים
להמשיך בעירבול עד שהכל מתאחד
כעת אפשר להוסיף את התוספות ולערבב עד שהתוספות מפוזרות באופן אחיד בבצק

בידיים רטובות מגלגלים כדורים ומניחים בתבנית
להשאיר רווחים, העוגיות מתפשטות

לחמם את התנור לחום 180 מעלות ולאפות 10 דקות
להניח לקרר לגמרי לפני שנוגעים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה