יום ראשון, 5 ביולי 2020

בראוניז מתכון של סטראבקס

צנצנת העוגיות שהתרוקנה
והסניורית שהגיעה לפוש שלחו אותי הפעם למטבח
וכשאני נתקלת במתכון שמנסה לחקות משהו שנחשב בעיניי בעל פוטנציאל אין מצב שלא אנסה
ואכן מתכון מצויין, קצת שונה ממתכוני הבראוניז שאני מכירה, מרירות הקקאו המשובח,
 עסיסיות הביס
ולא הבראוניז האלה אינם פאדג'ים 
יותר כמו עוגה קטנה עם נגיעות שוקולד טעים, 
כמה טעים? תלוי בהשקעה שלכם, אבל גם עם המריר של ורד הגליל יצא לכם ממש טעים
 לא ,שוקולד צ'יפס לא מתאימים פה, לקצוץ שוקולד זה ממש קלי קלות
אז לא להתעצל בבקשה,
רק תקפידו על קקאו משובח
מה עוד אני אוהבת במתכון? שהוא מתאים לתבנית גדולה, משמע הרבה ריבועים
וזה מ.ש.ל.




רכיבים:

4 ביצים
 1 כוסות סוכר
1 כוס סוכר חום
230 גר' נטורינה רכה מאוד
2 כפיות תמצית וניל
1 כוס קקאו מסונן
1/4 1 כוסות קמח
1/2 כפית סודה לשתיה
2  חב' 100 גר' שוקולד מריר משובח חתוכות לקוביות

אופן ההכנה:

מקציפים את הסוכר עם הביצים מוסיפים את השומן המרוכך וגם את תמצית הוניל
בהמשך מוסיפים את החומרים היבשים ומערבבים להטמעה
מוסיפים 100 גר' שוקולד קצוץ מערבבים ויוצקים לתבנית תנור (22X33)
מפזרים מעל את 100 גר' השוקולד הנותרים, קצת משקיעים לתוך הבלילה
אופים בחום 170 מעלות כ- 30 דקות.







2 תגובות:

  1. נראה מעולה!
    שתי שאלות:
    1 הקצפת הביצים רק לערבול החומרים או לקצף תפוח ובהיר?
    2 הגודל של התבנית שרשמת (22*33) לא מתאים לתבנית תנור... מה הנכון?
    תודה, ורד

    השבמחק
    תשובות
    1. מקציפים לקצף תפוח. אני מבינה שלא תנור יש את התבניות שלו, זו אחת מתבניות התנור שיש לי תמצאי מה שהכי קרוב לגודל הזה

      מחק