יום רביעי, 30 באפריל 2014

חזה עוף או שווארמה הודו בקוקה קולה

להכנת ארוחה די ברגע,
בדר"כ יש לי  במקפיא איזה קופסת חזה עוף
כאשר ברירת המחדל - שניצלים.
אבל לפעמים מתחשק משהו ברגע בלי להתקשקש עם כל הציפויים
והמנה הזאת בדיוק עונה על הדרישה.

שווארמה:

500 גר' חזה עוף חתוך לרצועות דקות 
2 בצל בינוני
2 כפות שמן 
1 כפית פפריקה מתוקה
1 כפית כמון
1 כפית אבקת שום
1/2 כפית מלח
1 כוס קוקה קולה (לא דיאט!)

אופן ההכנה:

לערבב את התבלינים עם רצועות חזה העוף ולהניח לספיגת טעמים לשעה לפחות.
2 בצלים פרוסים להזהיב בשמן
להוסיף את רצועות העוף ולטגן עד שמלבינים
להוסיף קוקה קולה
לבשל על אש גדולה עד שמתאדה

אפשר להגיש בלווית טחינה

המתכון שהיווה השראה לתבשיל נלקח מהבלוג בצק אלים





הייתי מוכרחה לנסות עם שווארמה הודו


שאוורמה  הודו (בשר ירכיים של תרנגול הודו) קונים אצלנו בדר"כ כשמתכננים ברביקיו.
אנחנו אוהבים שיפודי הודו, לבשר אני מכינה תערובת תבלינים שמזכירה לנו מסעדת שיפודים
והאיש צולה על המנגל, יוצא מצויין, אבל צריך להזהר שלא יתייבש
לכן, הקפצה במחבת היא פתרון מצויין, ביחוד אם נוספים לחגיגה כמה בצלים פרוסים

למתכון הזה מתווספת מתיקות קלה ובסה"כ הבשר יוצא עסיס,רך וטעים
מקור המתכון באתר בצק אלים, אני רק המרתי את חזה ההודו לשאוורמה.
ויצא כל כך שווה



קוביות השווארמה נפרסו לרצועות


הזהבתי במחבת 2 בצלים פרוסים



הוספתי את התבלינים, ככה לטיגון קל בשמן


הוספתי את רצועות ההודו למחבת ותוך עירבוב טיגנתי עד שרוב הנוזלים התאדו


זה היה הזמן להוסיף, לאט לאט את כוס הקוקה קולה




והנה זה מוכן






זה הולך נהדר ליד ערימת אורז

אני הגשתי עם קוסקוס וצלי ירקות 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה