יום רביעי, 24 במרץ 2021

לטקס- לביבות תפוחי אדמה

 ברור לי למה אין לי פוסט על ה- לביבות הכי קלאסיות שיש

ומאידך יש לי פה מלא לביבות מעולות מירקות אחרים

זה לא באמת סוד, אני לא אוהבת לביבות תפו"א

אבל מצרפת פה את המתכון שמכינה בערך פעמיים בשנה (וגם זה יותר מידיי)

ערב פסח כשאין מה לאכול ומחפשים בנרות מה יש לנשנש 

ובחנוכה 

כשיש נרות ויש מלא דברים אחרים לנשנש


אז כרגיל לביבות מטגנים אחת אחת, סופג מלא שמן לוקח מלא זמן


רכיבים:

3-4 תפו"א

1 בצל

2 ביצים

מלח, פלפל

2-3 כפות קמח (אפשר חלק פירורי לחם)


אופן ההכנה:

פה חלוקות הדיעות, אני מגררת על אחת המגררות במעבד המזון

חמותי שהיא אלופת הלביבות דווקא חותכת לקוביות וטוחנת עם הסכין של המעבד

כך או כך  הן נזללות







אפשר גם אחרת, לצקת את כל הכמות למחבת ולטגן לאט לאט לביבה אחת ענקית

אח"כ חותכים למשולשים קטנים ומי שאוהב ממש נהנה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה