יום רביעי, 22 במרץ 2023

שבת בסימן חיסולי חמץ

 


רגע, טוב, קצת יותר, לפני פסח מנסה לחסל את מלאי החמץ שנותר:




אז שניצלים כבר לא יהיו, ניסיתם פעם קניידלך מפרורי לחם?

אני כן, וזה לגמרי לא רע, אפילו אמא שלי הסכימה...

אז כדאי לכם, אם נשארו לכם פרורי לחם או אם סתם יש לכם דודא לקניידלך וקמח מצות אין

מרק עוף אני לא צריכה להגיד לכם איך מכינים, אם אתם דוקא מחפשים מתכון אז כאן:

אבל לקניידלך האלה יש לי מתכון והוא פשוט ממש

1 כוס גדושה פרורי לחם מוזהבים

כפית מלח

1/2 כפית ג'ינג'ר יבש

2 ביצים

2 כפות שמן

1/2 כוס מים רותחים

מערבבים היטב את כל הרכיבים, מניחים לחצי שעה  , 

מרתיחים מים עם 2 כפות אבקת מרק

וכף שמן, מגלגלים לכדורים ומבשלים על אש נמוכה, 

בעבוע אגרסיבי לא מטיב עם המראה של הקניידלך הללו.



העיקרית שלי צלי מנתח שייטל





במסגרת "יש לי עודף פרורי לחם" אני מכינה לנו כרובית מגולגלת בפרורי לחם

זה כל כך טעים, הפעם גם הוספתי קצת ירוקים לפרורי הלחם


את קוביות תפוחי האדמה (5) בישלתי 10 דקות במים מומלחים קלות

סיננתי

בתבנית האפיה :

1/4 כוס שמן

1/2 בצל קצוץ

4 שיני שום כתושות 

3/4 כפית מלח

מעט פלפל שחור

פטרוזיליה קצוצה


עירבבתי בזהירות את קוביות תפוחי האדמה עם שאר הרכיבים
ושלחתי לתנור בחום 200 מעלות למשך כ- 50 דקות.

ולקינוח עוגת תפוחים, מהירת הכנה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה