יום ראשון, 18 ביולי 2021

ארוחת מוצ"ש או הוא הכין לי

 אני משתדלת לחדול ממלאכה מזמן כניסת השבת ועד

לראשון בבוקר, יוצא מכך שארוחת הערב במוצ"ש היא באחריות בן זוגי.

ברור שאני צריכה להגיד מה מתחשק לי לאכול, אחרת אקבל צלחת מדוגמת עם כריך

ושארית עוגת הגבינה משבת, לא שזה רע, אבל ..

אז אני משתדלת למצוא מתכונים קלילים וגם טעימים

הפעם הלכתי על פסטה, קל, מתכון קלאסי מהמטבח האיטלקי, לא יותר מידיי גבינות 

אבל לא נטול, פלפל שחור גרוס,עדין וטעים.

יופי של מתכון לארוחה שאחרי הצום.


קאצ'ו א פפה


בסיר הפסטה  במים מומלחים קלות

מבשלים 250 גר' לינגוויני



התיבול/רוטב:

100 גר' חמאה (זה המון ואפשר להסתפק במחצית הכמות)

1 כפית מלח ים אטלנטי

2 כפות פרמזן מגוררת

2 כפות פקורינו מגוררת

1/2 כפית פלפל שחור גרוס טרי

מצקת ממי הבישול של הפסטה


אופן ההכנה:

בזמן שהפסטה מתבשלת

מתיכים במחבת את החמאה


מוסיפים את המלח


גורסים  למחבת פלפל שחור


מוסיפים למחבת מצקת ממי בישול הפסטה, 
המים שמכילים עמילנים מהפסטה המתבשלת
יסמיכו מעט את הרוטב ויותר חשוב יסייעו בחיבור הרוטב הקטיפתי לפסטה

מוסיפים את הפרמזן

ולבסוף את הפסטה המסוננת ומערבבים היטב


מבשלים עוד כ- 2 דקות, אם חסר רוטב
מוסיפים עוד מעט ממי הבישול של הפסטה



מעבירים לצלחת הגשה ובוזקים פקורינו מגוררת


זה הכי טעים כשמישהו אחר מכין

לא?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה