יום רביעי, 29 באפריל 2015

גלילת תמרים ובסקוויטים

די קשה לתפוס אותי לא מוכנה
לאורחים ולסתם מחפשי מתוקים.
תמיד יהיו לי במקפיא מיני פינוקים
כאלה שהטמפרטורה מינוס
רק עושה להם טוב

המתכון הזה הוא אחד האורחים הקבועים במקפיא המתוקים שלי

רכיבים:

200 גר' מחמאה
1/2 כוס סוכר
1 קופסת ממרח תמרים (450 גר')
300 גר' פתי בר שבורים גס
200 גר' אגוזים קצוצים גס

קליפה מגוררת מתפוז
חצי כפית קינמון
1/8 כפית ציפורן טחון

קוקוס -לציפוי

אופן ההכנה:

בסיר להמיס מחמאה עם חצי כוס סוכר
להוסיף את ממרח התמרים ולערבב
כשאחיד להסיר מהאש 
לקרר
להוסיף את שאר החומרים ולקרר

לצור 2-3 גלילים, לגלגל בקוקוס ולהקפיא

כשקפוא ניתן לפרוס

שידרוגים: אפשר להמיר את הבסקוויטים בפצפוצי אורז,שקדים גרוסים.

אפשר להוסיף לעיסה מעט ברנדי






וכאן הם מככבים כקינוח נוסף בארוחה מרובת משתתפים

יחד עם ריבועי טופי ושוקולד



נו טוב, האיש שלי לא חבר עם קוקוס,
בדר"כ זה לא ממש אכפת לי
תמיד יש מתוקים אחרים עבורו
אבל הפעם כשהחלטתי להשמיט את הבסקוויטים 
ולהשתמש רק במיני אגוזים
השמטתי גם את הקוקוס לטובת שומשום
זה קצת מוזר לי השומשום
אבל איכשהו הוא משפיע על רמת המתיקות , לטובה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה