יום ראשון, 24 ביולי 2022

עוגיות לימון מתפוצפצות

 


 כשהג'וניורית היתה סגורה בחדרה במסגרת הבידוד שניכפה עליה

היא היתה עסוקה בין השאר בלחפש לי משימות, זה לא לקח הרבה זמן להנחית לי משימה

ומה שנבחר היה כמובן מתכון  חדש לעוגיות,  לגוון מעוגיות השוקולד שאני מכינה לרוב

עוגיות לימון (המתכון של שני סנדרס עם התאמות שלי)

את אלה השוקולדיות המושלגות כבר אנחנו מכירים

גם לעוגיות דבש יש מתכון מצויין של מושלגות

       ועוגיות לימון נשמע לי מיוחד וטעים אז קדימה




רכיבים

לעוגיות

120 גרם נטורינה רכה

1 כוס +2 כפות (225 גרם) סוכר

כף גרידת לימון

1 כפית תמצית וניל

קורט מלח

1 ביצה

2 חלמונים

1 כף מיץ לימון

2 כוסות (280 גרם) קמח

1  אבקת אפייה


לציפוי המושלג

1/2 כוס  סוכר

1/2 כוס אבקת סוכר


אופן ההכנה


שמים בקערת מיקסר את הנטורינה, הסוכר, גרידת הלימון, הווניל,  והמלח ומערבלים עם וו הגיטרה במהירות גבוהה למשך שתי דקות. עד לקבלת קרם אחיד

מוסיפים את הביצה, החלמונים ומיץ הלימון וממשיכים לערבל.

 עד לקבלת תערובת בהירה ואחידה.

מוסיפים לקערת המיקסר את הקמח ואבקת האפיה וממשיכים לעבד.  

עד שהקמח נטמע בקרם. עוצרים ומאחדים מעט עם היד לבצק רך.

מקררים את הבצק כשעה, יוצרים  כדורים קטנים ומצפים

קודם בסוכר רגיל ואח"כ באבקת סוכר, 

מניחים בתבנית על נייר אפיה. העוגיות מתפשטות

אז לשמור על מרווחים.




אופים בחום 180 מעלות למשך 9 דקות. 

העוגיות רק נראות לא מוכנות, הם יתקשו לאחר הקירור

הן רכות מבפנים ודי קרנצ'יות מסביב










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה