יום ראשון, 14 בינואר 2024

עוגת שוקולד בציפוי אוריאו ושוקלד צ'יפס

 



                           אפייה היא הקנבס שלי, עולם של טעמים שמחכה לחקר. 

                    עם רפרטואר עצום של מתכונים, כל עוגה היא הפתעה מענגת. 

      בבחירה מבין אפשרויות מגוונות, אני יוצאת למסע מתוק, יוצרת טעמים ומרקמים ייחודיים. 

            המטבח הופך למגרש המשחקים שלי, וכל עוגה חדשה היא חגיגה של יצירתיות, 

                                המציעה הפתעות מענגות שתמיד מצליחות להקסים

                        המקפיא שלי התרוקן מעוגות, ממש ,זה כמעט לא קורה לי,

                             תמיד יש לי כמה עוגות פס במגוון טעמים, שיהיה

כדי שאם למישהו יתעורר החשק למתוק, אפשר יהיה לשלוף

ותוך זמן קצר של הפשרה להנות מעוגה בייתית

                           השימוש במספר תבניות מבלילה אחת הוא השמחה הסודית שלי 

                             ופה יצאו לכם 3 תבניות פס  לא מוותרים על אוצר שכזה. 



רכיבים

5 ביצים L בטמפרטורת חדר

250 גרם סוכר (כוס ורבע)

240 מ״ל שמן (כוס)

200 מ״ל מים (3/4 כוס)

כפית תמצית וניל 

220 גרם קמח (כוס וחצי+כף)

80 גרם אבקת אינסטנט פודינג וניל (שקית)

60 גרם קקאו (חצי כוס)

10 גרם אבקת אפיה (כף/שקית)

חצי כפית סודה לשתיה

לפיזור ע"פ העוגה:

50 גרם שוקולד צ׳יפס

6-8 עוגיות אוראו קצוצות דק


אופן ההכנה:


מחממים תנור ל-170 מעלות (בתנור שלי בתוכנית טורבו) 

                                                            מערבבים יחד את כל הרכיבים היבשים .

מתחילים להקציף את הביצים שלמות עם סוכר במהירות גבוהה בקערת מיקסר ,

לקבלת קצף בהיר ותפוח.

מנמיכים את מהירות המיקסר לנמוכה ומוסיפים את השמן בזרם דק, תוך כדי הקצפה.

מוסיפים מים ותמצית הוניל וממשיכים בפעולת המיקסר עד שהם נטמעים

מנמיכים את מהירות ההקצפה, ומוסיפים את הרכיבים היבשים  עד לקבלת תערובת אחידה.

יוצקים לתבניות  עד שלושת רבעי גובה התבנית.

מפזרים עוגיות אוראו ושוקולד צ׳יפס.

                                                                                         


אופים כ- 35-40 דקות או עד שהעוגה מוכנה בודקים עם קיסם במרכז העוגה

 פירורים לחים על הקיסם זה הסימן שלכם להוציא את העוגה מהתנור.


                                                                                     


                                               מקור המתכון בבלוג של חסי סגל עם שינויים קלים שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה