יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

סיכומים? כך היתה 2021

 אז זהו הגענו לשבוע האחרון של 2021, עם כל מה שעברנו השנה ועברנו לא מעט

הפוסטים שלי המשיכו להתפרסם בקביעות פעמיים בשבוע, מתכון חדש בתחילת השבוע

 כי אין לי מנוחה ותמיד מחפשת מה עוד אפשר לחדש,

  איזה טעמים חדשים מתחשק לי לנסות.

 ולקראת סוף השבוע- תפריט לשבת, גם פה כשאני מתחילה להערך לשבת

 אני בונה לי תפריט, מעדכנת את רשימת הקניות ובעצם הפוסט הוא סוג של פרוטוקול עבודה.

סטטיסטיקות אני אוהבת כי זה כיף לראות מה מכל מה שפרסמתי 

באמת אהוב, אל איזה פוסט חוזרים הכי הרבה



האם אתם אוהבים את מה שהעלתי? אמנם הבלוג הוא בעצם מחברת המתכונים המשוכללת שלי

אך זה נעים לראות שיש עוד מי שנהנה לדפדף במחברת שלי.

 אז השנה ואולי בגלל שזה חורף ואני די חרשתי על המתכון הזה,

שכבר נמצא לא מעט זמן בבלוג, מרק קרופניק - מוביל , צלחת מרק קרופניק

מפנקת בטעמה הקטיפתי, כשחוזרים הביתה אחה"צ רעבים ומחפשים משהו לנשנש

יש בה הכל - סוג של ארוחה קלה בצלחת, פינוק גדול, אני אוהבת להכין סיר גדול 

להשאיר קצת במקרר ולהקפיא לי מנות , שיהיה...


                                                מיד אח"כ מגיעים הפוסטים שלי לסלטים

המטבח האסיאתי אהוב עלי מאוד וכך, לצד מנות המוקפצים 

אני מגישה גם סלטים קרים מרעננים , הם  בעלי טעם מיוחד למרות שמדובר

בירקות שכולנו מכירים.




                                       בארוחות שבת לעולם נפתח במגוון סלטים ומטבלים

בין אם מדובר בקיץ או בחורף

זה כיף עם חלה טרייה, שבשנתיים האחרונות אני מכינה בבית,

לפעמים הסלטים הם הם המנה הראשונה ולפעמים אצרף עוד מנה חמה נוספת

אבל פוסט סלטי הבית שלי כולל מגוון גדול של ירקות במגוון צבעים, קטניות ושאר מינים 

שפותחים את  התיאבון .



כבת לניצולי שואה תמיד כשישבנו לארוחה היינו צריכים לגמור הכל  מהצלחת

כי אוכל לא זורקים, כי... פה באו סיפורים על כל אלה שלא היה להם מה לאכול

ואיך אכלו מפחי האשפה ועוד כהנה וכהנה, אחסוך לכם, בקיצור אני לא זורקת אוכל!

ממחזרת זו המילה וכך נולד הפוסט שגם אתם כל כך אהבתם שאני מוצאת את עצמי מוסיפה לו מידי פעם 

עוד מתכונים, כי מה לעשות , שאריות יש תמיד ולהם צריך להמציא מתכונים חדשים

אז כן הפוסט שוב יש תועפות קוטג' במקרר

היה אהוב גם עליכם: מאפינס, פיצה, פשטידות,לחמניות וגם פנקייק

כל זה מקוטג' שכבר לא כיף לנשנש אותו בכפית


                                                          ואחרון חביב ברשימה 

הוא האורז הסיני, אורז מנוקד בנקודות צבעוניות של מיני ירקות אהובים

שעושה כיף בבטן

מתאים כמנה צמחונית/טבעונית לצד סלט או כתוספת לעיקרית 

וקל להכנה .


בין הפוסטים שכוללים תפריט לשבת 

 הפוסט שזכה להכי הרבה כניסות פורסם ממש לא מזמן

היה הפוסט הראשון שסימל מבחינתי חזרה לתפריטי החורף, משמע ארוחות בשריות בשישי בערב.




כל שאני יכולה לאחל לעצמי לקראת השנה האזרחית שבפתח: שאמשיך לעניין גם אתכם 

כמו שאני מעניינת את בני ביתי הסועדים על שולחני.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה