יום רביעי, 26 בינואר 2022

מבשלים לשבת?קבלו רעיונות

 



איכשהו יוצא לי בשבתות החורפיות לוותר על מנת הדג ובמקומה להתרכז באוכל קטן ובמרק 

לחמם את האוירה אז גם לשבת הזאת נפתח במיני מתאבנים/אוכל קטן 

סלט חצילים זה די הוראת קבע, למעשה את ההכנות לשבת אני מתחילה בצליית חצילים בגריל

  שאר הסלטים בדר"כ לפי מצאי הירקות במקרר. משהו חמים בקטנה גם הולך:

הקולורבי עכשיו מצוינים אז מנה מומלצת קולורבי ממולא זה מעדן

   כשהקניין מוצא לי סלסלת עגבניות שרי רכות במקרר זה שקשוקה /מרק/רוטב

הפעם הפור נפל על מרק, הצליה מוסיפה עומק לטעמים,

 ואני אוהבת את הטעם המתקבל בהשוואה למרק מעגבניות שעברו רק בישול



לעיקרית אכין פרגיות בזיגוג אננס ניתן להגיש בכיף על ערימת אורז לבן


עוד משהו קטן לעיקרית, חזה הודו זה נתח קצת בעייתי, אפשר להכין ממנו פסטרמה
לחתוך דק דק ולהנות, אבל אפשר גם אחרת, כי הבשר הזה קצת יבשושי
משהו שמלית עסיסית תתקן בחינניות ואם יש גם רוטב בתבנית
בכלל יש מנה עילאית



ירקות אפויים זו מנה קלה להכנה, אני גם לא משתגעת עם התיבול, 

מעדיפה להנות מהטעם הטבעי של הירקות שבחרתי

מלח, שמן ואבקת שום



ולקינוח הפעם מנצלת צנצנת דובדבנים מהמזווה להכנת גאלטים אישיים - גאלט דובדבנים



       ש  ב  ת    ש  ל  ו  ם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה