יום רביעי, 10 בפברואר 2021

מבשלים שבת בקיצור, יאללה?

 

הפעם ארוחת צהרים בשבת:




נתחיל את הארוחה באוכל קטן  



  

שאוורמה פרגיות

אני רוצה להתוודות, מעולם, אבל מעולם לא אכלתי שאוורמה כזאת

שמגלחים מעמוד המסתובב לו בדוכן שאוורמה ברחוב

זה לא שאני נמנעת מאוכל רחוב, פלאפל אני יכולה לאכול... ברחוב

אבל שאוורמה? לא!

כשנתקלתי במתכון הזה חשבתי שהנה חוויה מתקנת 

את השאוורמה הזאת הכנתי מנתחי פרגית

רכיבים:

תבנית איגליש קייק רחבה והסטנדרטית

8 נתחי פרגית, אפשר לקנות אותם כמות שהם ורק ליישר קצת או לקנות סטיק פרגית


 לתיבול:


2 כפות גדושות קורנפלור 

5 כפות שמן זית 

2 כפות גדושות תבלין שווארמה  *

2 כפות גדושות תבלין גריל - שימו לב שלא מדובר בתבלין שכולל מלח ! 

חצי כפית כמון 

מלח / פלפל שחור - אם צריך

מערבבים את התבלינים לקבלת משחה ומערבבים היטב עם נתחי הפרגית, 

מניחים לשעה לספיגת טעמים

מסדרים בשכבות בתבנית



אופים בחום 200 מעלות 45 דקות

כשמתקרר מעט ניתן לפרוס פרוסות דקות




להגיש ליד סלט קצוץ מתובל בהרבה מיץ לימון, קצת מלח ושמן



והמון טחינה

אני הוספתי גם מאפה תפו"א אנה



והיה מושלם 

* לא היה לי תבלין לשאורמה אז הכנתי מיקס בבית:

תבלין שווארמה:

1.5 כפית פפריקה מתוקה

1.5 כפית כמון

1 כפית מלח

1/2 כפית ג'ינג'ר

1/4 כפית אבקת שום

1 כפית גרגירי כוסברה טחונים

1/2 כפית כורכום

1/2 כפית פלפל שחור טחון

קורט קינמון ופלפל אנגלי טחון

פפריקה חריפה- לפי הטעם

לקינוח אפשר כבר להינות מפירות הדר עסיסיים

אז מרק הדרים 


                                            ומשו מתוק ליד - גלילת תמרים ובסקויטים 



                                                                   ש ב ת   ש ל ו ם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה