יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

מבשלים לשבת בקיצור, גם המבשלת רוצה להרגיש חופשה

 שבת עדיין נכנסת מאוחר וכשאני רוצה לתקתק שבת במינימום זמן

ארוחה בסיר או בתבנית זה הכי קיצור דרך שאני מכירה ואם אפשר להעמיס לתבנית ולשגר

לתנור אדרבה ואדרבה.



קוסקוס דגים 

היא מנה קלילה וממש מהירת הכנה

אני משתמשת בפיסות מפילה אמנון ללא עור




                                                                   קוסקוס זה פשוט

ביחוד כשמשתמשים בזה שדורש רק הוספת מים, שמן ותבלינים.

מה עוד?

סלטים חיים : אלה הסלטים שאני מגישה בארוחת קוסקוס

לצד חלה טרייה - מעין עולם הבא




יש לי חובבי תפוחי אדמה בבית

 ושבת בלי- הם פשוט ישארו רעבים

אז תבנית תפוחי אדמה בלי יותר מידיי טרחה

את תפוחי האדמה אני מעדיפה לאפות בנפרד כך הם מתקבלים נימוחים וקריספיים 

מתחילה בבישול קצר של כ- 10 דקות במי מלח מהרתיחה, מסננת ומעבירה לתבנית חסינת אש

עם תבלינים: מלח, פפריקה, אבקת שום מעט פלפל שחור, אם אוהבים אז רוזמרין, 

כל זה מעורבב בשמן ובמעט מים

ואופים עוד כשעה בחום 185 מעלות.



קינוח מהיר הכנה הוא הטארט שוקולד לעצלנים
והפעם עם שוקולד לבן וחלבי - הכי מושלם שיש









ש ב ת   ש ל ו ם   ו מ ב ו ר ך


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה