יום רביעי, 9 במרץ 2022

עוף בתנור עם דרך קיצור

 




מגירת התבלינים שלי מלאה  בצנצנות, המון תבלינים שאני קוראת להם בסיסיים, להבדיל מתערובות

שאני פחות מתחברת אליהם. יצא שהג'וניורית שלי הצליחה לעניין אותי בתערובת מיוחדת של חרדל ודבש

ומפה לשם גם הזמינה לי כדי להתנסות, אז המתכון היום הוא ההתנסות שלי בתערובת 

על המיכל היה רשום שמתאים לעוף וכך נרשם המתכון לעוף האפוי לשבת

מעבר לעובדה שלבזוק אבקה על העוף במקום לערבב מרינדה, הרבה יותר פשוט

מסתבר שבסופו של תהליך התקבלו נתחי עוף עסיסיים במיוחד בגוון  פיקנטי וטעים מאוד.

כמו שכתבתי, את נתחי העוף תיבלתי יום קודם בתערובת

בתבנית פרסתי 2 בצלים וסלסלת פטריות, מעליהם הנחתי את נתחי העוף ולתנור בחום 200 מעלות למשך שעה וחצי.





כמו בכל שבת פותחים עם סלטי הבית 




ממשיכים במרק בצל עם קרוטונים




גם אצלי יש מנות שלא מוותרים אליהן, כמו תפו"א אפויים
אלה שעוברים בישול קצר, מתובלים ובהמשך נאפים


פרחי כרובית וברוקומיני חברו יחד
עם שמן, מלח ואבקת שום לאפייה קצרה בתנור



                                                          ולקינוח  עוגת תפוחים  

 


                                                         ש  ב  ת    ש  ל  ו  ם




2 תגובות: