יום שני, 3 ביוני 2019

מבחר עוגות גבינה שממש שווה לכם לבדוק לפני שבועות

יש את אלה שהכינו פעם עוגת גבינה, אהבו
נילנו את המתכון ולא זזים ממנו ימין ושמאל
ויש את אלה שלא מסתפקים במתכון המוצלח האחד, אלה שימשיכו לחפש שילובי טעמים
מרקמים, נכון זה קשה ומתיש, אך באותה מידה גם כייפי.
מתישהו בשבועות כולם יגיעו לעוגת הגבינה
וברור שהיא צריכה להיות מיוחדת וטעימה
מתוך האוסף הגדול של עוגות גבינה שלי רוצה לציין כמה במיוחד, 
שילובים מענינים של גבינה עם...


השילוב של גבינה ושוקולד, אהוב ומוצלח

אני אוהבת את ז'אנר עוגות הגבינה שהן מעט כבדות,
מרקם מוסי קטיפתי יזכה אותן בעוד כמה נקודות
ויגרום להם לככב במטבחי יותר מאחרות





ואפשר אותה גם ככה עם נקודות 

                                   
                                       עוגת גבינה קרה פתרון נאה למהרים, ציפוי לוטוס מוסיף פה המון 

   
הדובדבנים שהפציעו בימים האחרונים, חוברים לגבינה לתת עוגה בטעמים מופלאים
החמצמצות של הדובדבנים עם מתיקות הגבינה ועל כולם הקצפת
תחשבו עליה... 



לעוגה הזאת הרבה פרצופים, גבינה ושוקולד לבן, רע זה לא יכול להיות, 
כיף להגיש אותה בסיום הארוחה בפורמט אישי


אחרונה חביבה חייבת את העוגה של אמא שלי, עוגת גבינה מרוכזת, עם צימוקים, מי עוד מכין
עוגות גבינה עם צימוקים, נראה לי שרק בתפוצת הונגריה
מפזרים צימוקים בעוגות גבינה.
סוג של חיתוכיות גבינה
בצק מעולה וכולה בניחוח וניל וקליפת לימון, בדיוק מתאימה למי שמחפש ביס קינוח ליד הקפה


2 תגובות:

  1. היי חנה, לא מוצאת את מתכון עוגת הגבינה של אימך. תוכלי לעזור?

    השבמחק
    תשובות
    1. רק ללחוץ על המילים עוגת גבינה של אמא שלי ותגיעי למתכון

      מחק