יום רביעי, 5 בינואר 2022

עוף ממולא וכו' ארוחת שבת

 

ושוב סוף שבוע ואני על התפריט, מה דעתכם?




למקבץ הסלטים שאני נוהגת להגיש בתחילת הארוחה







מצרפת הפעם קציצות דגים ברוטב עגבניות

ילך יופי עם החלה הרוטב האדום הזה




ארוחה בתבנית יכולה להיות מהרבה רכיבים, אחת המנות המיוחדות והמרשימות היא עוף ממולא, 

נכון, אפשר למלא את העוף כמות שהוא, אבל ויש  פה אבל גדול, לפחות עבור משפחתי, 

חלק מהנתחים לחלוקה

הם נתחי חזה ומה לעשות החברה שלי לא מתלהבים, אז ביקשתי מהקצביה לנקות לי את העוף מהעצמות

וכך את העוף הממולא והאפוי ניתן לפרוס לפרוסות מקסימות בלי פחת.

עוף ממולא כשלצידו נאפים חצאי תפוחי אדמה, מנה מושלמת.



לצד המנה המשגעת הזאת אני מכינה קדרת ירקות מוקפצים

רכיבי המנה אף פעם לא קבועים, מה שיש , מה שמצאתי וקדימה להקפיץ

מה שחשוב, לא להגיע לבישול ארוך ולא להטביע ברוטב


ולקינוח כמובן   קראמבל תפוחים אבל אחרת








ש  ב  ת    ש  ל  ו  ם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה