יום שלישי, 31 בדצמבר 2019

סיכומיישן לשנת 2019 - כי חייבים!



בשנה האחרונה פירסמתי בבלוג למעלה ממאה מתכונים שונים ומיוחדים
בחרתי מביניהם את הפוסטים הפופולארים ביותר . 

באופן מפתיע לפוסטים, שכללו תפריטים מושלמים לארוחות חג ושבת,היו הכי הרבה כניסות.
אלה פוסטים שכוללים מנות ראשונות, עיקריות, גם סלטים וקינוחים, 
מיוחדים טעימים ולא באמת מסובכים להכנה
יש פה ושם ששילבתי גם רעיונות לעיצובי שולחן, 
כי זה תמיד כיף לקבל תפריט עם מנות שמשתלבות ויוצרות מגוון טעמים וצבעים.

















קרם שניט זו עוגה ממש טעימה וקצת מורכבת להכנה
הוורסיה שלי עושה את ההכנה למשחק ילדים
ולא מתפשרת בטעם
גם אתם חשבתם כך







סוף השבוע מגיע, פותחים המקרר, בודקים מה צריך לקנות ו..
קופסאות קוטג' פגות תוקף במקרר כנראה יש אצל כולם 
ומה לעשות, כדור שני לניצולי שואה שגדלה על סיפורי רעב ואין אוכל, קשה לי לזרוק
אוכל, משתדלת לנצל את מה שיש 
הפוסט על רעיונות לניצול גבינת קוטג' שכבר לא משהו זכה לכניסות רבות ביותר








בגזרת העיקריות הזריזות הפוסט הכוכב שלי הוא לונדון ברויל
נצא מנקודת הנחה שאני מעדיפה לבלות במטבח מה שפחות, אוהבת את המנות שהן שגר ושכח
ובכלל שיעבוד הקצב יותר ממני.
כמשפחה קרניבורית שאוהבת  בשר אני מכינה לא מעט מנות בקר
ומה לעשות שצלי כתף כזה או אחר דורש יומיים עבודה וזה לא מעט.
לונדון ברויל פתרון אלגנטי וכל כך טעים
רק צריך לזכור להזמין את הנתח אצל הקצב.




למטבח האסייאתי יש מקום כבוד בבלוג שלי
מאוד אוהבת את הטעמים
וביחוד, נאמנה למוטו שלי - מהירות ההכנה
הפוסט של סעודת השבת האסייאתית  שלי היה אהוב מאוד גם עליכם
קבלו דוגמית



כמו שאני שוקדת על תפריטי הסופ"ש, הצלחתי לאסוף בבלוג למעלה ממאה מתכונים לעוגות גבינה
שונות, מכל הסוגים, עם אפיה או בלי, אוריריות או דווקא צפופות סטייל 
עוגת גבינה ניו יורקית, עם שוקולד או בלי, עם פירות ועוד כל מיני תוספות 
בקיצור,  הפוסט שהתפרסם לקראת שבועות הביא טעימה מכמה עוגות ואתם אהבתם


 



מי לא מכיר את ז'אנר עוגות המספרים המופלאות
עם תועפות המתוקים או הפירות?
אז החלטתי להתחכם והכנתי במלוח
כל כך טעימה
ואהובה




 וחוזרים לבשר, מה נחשב קל להכנה? כמובן- בשר טחון
וכשנמאס מבולונז או כדורי בשר ברוטב כזה או אחר ממציאים את הגלגל
בשר טחון יכול לקבל מגוון של טעמים, רטבים ולהיות מנה עיקרית מהנה במיוחד


 



ארוחה בסיר אחד, אין טעים מזה.
יש לי בבלוג המון פוסטים שכאלה, אני מאוד אוהבת את מיזוג הטעמים
בסירים שכאלה כל רכיב בתבשיל תורם ונותן טעמים ובסה"כ
מתקבלת מנה נהדרת ואין לשכוח שמדובר בסיר אחד..פחות כלים להדיח


וזאת דווקא עם טעמים של בית אמא
השורשים של המטבח ההונגרי המעולה
מככבים במנה הנפלאה הזאת
של צלי עוף עם ירקות שורש על מצע מחית שעועית לבנה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה